maandag 1 oktober 2012

En dan ben je eind september al druk met de Goedheiligman :-)





Op school willen ze in 3 onderbouw groepen graag een Sinterklaas tafel . Aan de slag dus... Voor de Sint heb ik het pakket ( en dan 3x .) van Anemoontje gekozen ; dat is mijn favoriet . Aardig wat werk om al dat stof met de hand te naaien maar hij wordt er wel "echt" door ;-) Ook de pietenkriebel van Hobbykelder Jasmijntje zal niet ontbreken. Doordat er te veel jute in het pakket zat kon ik er leuk een extra zak tussen hangen. Op de zakken heb ik "sint" en "5 dec."  gestempeld . En nu maar hopen dat alles voor de intocht af is ;-) 

8 opmerkingen:

  1. Zo, zo, je bent druk bezig!
    Wat ziet het er leuk uit!
    Groetjes Barbera

    BeantwoordenVerwijderen
  2. owww leuk, ik krijg er ook meteen de kriebels van ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent er vroeg bij met de Sint, maar je hebt gelijk de laatste maanden van het jaar die vliegen voorbij.
    Wat leuk dat je deze mooie creaties maakt voor school.
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach, de pepernoten lagen begin september al in de winkel..
    Dat snap ik dus niet, maar dat jij al aan de slag bent wel, voor je het weet is de beste Sint al weer in het land.
    Ziet er leuk uit Ingrid!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk, Je Sinterklaas is prachtig geworden. Ik krijg er ook al weer zin in!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ziet dat er weer leuk uit Ingrid. Tja, wil je het op tijd afhebben, dan moet je gewoon vroeg beginnen.

    gr. Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Voor je het weet is het alweer zover. Succes.

    BeantwoordenVerwijderen